Peliteknologiaa Sampolassa

Tule mukaan tutustumaan ohjelmoinnin perusteisiin Scratchin, Arduinon ja Pythonin avulla.  Ohjelmoimme oman pelin sekä rakennamme siihen ohjaimen. Aiempaa kokemusta ohjelmoinnista tai elektroniikkatöistä ei tarvita, mutta kokeneemmiltakaan eivät tekeminen tai mielenkiinto lopu kesken. Oppaina peliteknologian saloihin toimivat LUMATE-keskuksen osaavat ja innostavat ohjaajat. 

Mitä: Ohjelmointia, elektroniikkaa ja teknologiaa samassa paketissa

Missä: Sampolan kirjasto, Sammonkatu 2, 33540 Tampere, Neuvotteluhuone/Tekomo Makerspace

Milloin: huhti-toukokuussa 2018, kesto 6×1,5h

  • to 26.4. klo 16:30-18
  • pe 4.5. klo 16:30-18
  • ke 9.5. klo 16:30-18
  • to 17.5. klo 16:30-18
  • to 24.5. klo 16:30-18
  • to 31.5. klo 16:30-18

Kenelle: Kaikille teknologiasta ja ohjelmoinnista kiinnostuneille 6.-8. luokkalaisille. Mukaan mahtuu 12 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ohjaus tapahtuu suomen kielellä ja osallistujilta kerätään 20€ tarvikemaksu.

Ilmoittautuminen: https://www.webropolsurveys.com/S/FEA167B0CD5D3A21.par

Lisätietoja: Tampereen LUMATE-keskus, lumate@lumate.fi, puh. 050 4479 335/ Laura Salkonen

Yhteistyössä: Sampolan kirjaston tietotori, Makerspace Tekomo ja Tampereen LUMATE-keskus

 

Palaa arkistoon